Gå til innhold

KIMBY..DU SÅ PÅ MEG I GÅR..JEG SKAL TA EN TEST PÅ SØNDAG..HVA TROR DU RESULTATET BLIR POS ELLER NEGAGTIV?

Anbefalte innlegg

HEI DU..

JEG TENKER DAG OG NATT OM JEG ER GRAVID,OG VENTE TIDEN ER SÅÅÅ LANG MED Å TA TESTER..JEG TROR JEG KAN TA EN TEST PÅ SØNDAG,FOR JEG HAR IKM I DE DAGER.

JEG ER FØST 08.04.84.

ER JEG GRAVID ELLER NÅR BLIR JEG DET??

STOOOOR KLEM TIL DEG KIMBY...ser på deg som en seriøs spådame,og derfor maser jeg litt..klem

Fortsetter under...

hei :o)

hehe det er greit..bare mas du :o)

jeg føler du burde vente mandag/tirsdag før du tester..blir kvalm av å lese deg så jeg tror nok at du er gravid ja

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

stor lykketilklem fra

ååååååå herre gud...tenk om jeg er gravid da..begynner nesten å grine jeg assa,,,jeg sitter her å skjelver,,tror du spira fester seg og blir eller får du opp noe annet?jeg har aldri vært gravid før..så derfor tenker man jo endel på det..da venter jeg til mandag kimby med å teste..ååå hjelpes meg...

kan du se om jeg får jente eller gutt eller om det er noe annet som dukker opp hos meg? jeg bataler deg gjerne for at du se på meg..klem

kan også legge til at det bobbler sånn i magen min..når jeg ser ned,så er det på min venstre side nede ved trusekanten og inn i magen,,ikke vet jeg hva det kan være,men har ikke hatt sånn før tror jeg..det kommer mest på kvelden.

åååååååååå..grin,,hyyyl:) jeg har sååååå lyst til å tro på det du skriver,men tørr ikke å slippe jubelen helt enda,,for det er så mange som har spådd meg feil..men jeg har lest mye bra om deg.

ååå tenk om jeg er gravid da kimby..da kommer jeg til å jubla av glede..så du tror ikke testen vil vise posetiv i morgen?

har en på lager skjønner du:)

kommer samboeren min til å fri til meg? 27.06.80.

vi har vært samboere i snart 5 .år

klem

Annonse

heheh det skal jo va litt hemmelig da om han frir;O)..skal jeg ødelegge alt no da hehehe...joda han kommer til å fri..men jeg sier ikke når;O)

klarer ikke du å vente så kan du prøve å teste i morgen..men føler den kan vise svak posetiv eller negativ...vil bare ikke at du skal bli skuffet...me er du ops på a den kan bli negativ så skal du bare teste

må få hør da:O)

når er det forsten du skal ha mens

vi har 5 års jubeleum den 1 mai..så jeg håper han gjør det da:)

si det da:)he..he

ja klart jeg skal si i fra..da blir du "tante kimby" he.he

jeg hadde sist mens den 27.okt.

fikk posetiv el test fre den10 og lørdag den 11,så el var vell mellom fre-man en gang,

jeg har hatt litt dumme sykluser de siste mnd,så alt fra 28-32.

får du opp noe mere kimby?

klem

Annonse

hei du:)

sitter her å tenker jeg vettu...

jeg fikk posetiv el test fredag den 10 og lørdag den 11 november..kan du hjelpe meg å finne ut hvem dag jeg hadde el på?kan du se det?

det må jo vært alt fra fradag til mandag kansje?hmmm hva dukker opp hos deg?

stooor klem;)

hei kimby..

nå er er jeg litt meg,for når jeg gikk på do i kveld var det litt rosa i utfloden(lyst..lyst rosa)

betyr det at mensen dukker opp hos meg eller sitter det en spire der??

håper du kan svare meg i kveld på hva du får opp..

stoor klem

har ingen mensen smerter.skulle egentlig ta en ny test i morgen..men jeg vet ikke om det er vits?har også skrevet noe lengere opp..klem

hei kimby..

mensen den kom den:( den kom den 27. sept.

så jeg er litt lei meg nå..

jeg lurte på om du vil se når jegblir gravid?

jeg er født 08.04.84.

har foresten bytta tilbake til mitt gamle nick igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...