Gå til innhold

Om noen er intr i en..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....Teutonia s3 (som ny) duovogn i sort m. utstyr må dere si ifra....

Vurderer å kvitte meg med min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye skal du ha for den? bilder?

Skrevet

Hmm.... hadde kanskje tenkt rundt 5000,-...... (kun sportsdelen koster jo 5190,- her)... Følger med duobag inkl madrass, fotpose/stormtrekk, regntrekk, myggnetting, håndbrems. (bag er ubrukt, sportsdel pent brukt av kommende storesøster noen få uker - alltid med skinn under).

Den er helsort med vendbart sort og rødt underlag, grå inni kalesjen..kan evt sende bilder pr mms, hvis ikke finner du fargen inne på www.teutonia.com!

Skrevet

Hva er det du ikke liker med den ?

Skrevet

Vet du, vi venter nr 2, og har funnet ut at vi trenger en tvillingvogn....dermed investerer vi heller i en "billig" bagvogn til mini nå i vinter! Ærlig og oppiktig (ikke noe salgsfremmende tiltak!!) så er jeg veldig glad i s3`n - den har forsåvidt ALT (til og med vendbar sittedel), så vi kommer til å kjøpe den som sportsvogn igjen når bagperioden til baby`n tar slutt, men har rett og slett ikke råd til å sitte på den så lenge....trenger pengene til en vogn hvor både storesøster og mini kan sitte sammen.

Skrevet

Det er forresten litt hastverk med å bli kvitt den, så om noen er intr kan vi sikkert ordne en fin deal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...