Gjest Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jeg leste et innlegg legre nede her om at fostervann lukter som sæd. Den lukta du gjerne kjenner etter at en har hatt sex.. Her i går da jeg var på do å tisset, randt det liksom litt mer en hva det pleier, og jeg ble noe usikker på hva det var, å tenkte hva f... er dette? Jeg klarte liksom ikke helt å kjenne om det kom fra tissen eller skjeden. Da jeg knepp igjen, og det sluttet å renne tenkte jeg ikke noe mer over det. Men da jeg leste dette innlegget i dag ble jeg litt betenkt.... Jeg kjente nemlig en sånn lukt... Det var ingen farge. Kan noen gi meg svar.. Er det farlig.... Hva bør jeg gjøre???? Jeg er jo ikke sikker på om det var tiss eller fostervann.....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Jeg er førstegangs så har ingen egne erfaringer å vise til... men ei venninne av meg merket at vannet gikk mens hun var på do og tisset. Hun prøvde å knipe igjen, men det bare rant og rant og rant. Jeg tenker at sålenge du klarte å kneppe igjen slik at det slutta, så er det nok ikke det. Men du kan evt. ringe føden og få en sjekk på dette, kan hende du lekker litt fostervann kanskje? Nei, ikke vet jeg, men det er jo bedre å være på den sikre siden. Er det lenge til du har termin da?? Og har slimproppen gått, den skal vel gå før vannet, eller??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Slapp av. Det er neppe fostervann. Dersom su lekker fostervann så vil du merke det. Det vil lekke flere ganger, og det mens du minst venter det. Du vil bli våt i klærne, og måtte bytte klær (bukse også ja, ikke bare undertøy) flere ganger om dagen. Hvis du skulle lekke fostervann, så er det ingen sjangse for at du ikke skal merke det.
Brity Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 hvis du er usikker, så gå med bind en stund. Og dra med det på føden, så vet de hva det er.
Gjest Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Takk for svar.... BIM skulle hatt medalje pris......
høygravid Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 å hjelp...akkurat det samme har jeg opplevd siden igår. Hvordan går det nå? Har du ringt eller vert hos jordmor evt føden? det kommer bare litt og litt...jeg tenkte at det kunne vere urinlekkasje, men det er ikke urin lukt, minner mer om sæd-lukt og har ikke hatt sex denne uken... Fortell meg hvordan det går med deg!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 har akkurat snakket med JM om dette og du vil merke det om det er forstervann. Da kommer det litt hele tiden og du vil konstant være våt i trusa/innlegget. Sikkert bare litt urinlekkasje/utflod.
Gjest Skrevet 25. november 2006 #9 Skrevet 25. november 2006 Hei ja... Akuratt det samme skjedde i dag igjen da jeg var på do. Da ringte jeg føden for å høre... De sa at hvis det var fostervann ville det komme piplende ut når jeg ikke var på do også. Jeg klarte liksom ikke helt å skjønne hvor det kom fra når jeg satt på do.. Jeg har jo litt mer utflod, men er tørr i trusa, så det er nok ikke fostervann. Jeg kjenner MASSE liv, så jeg reiner med at alt er som det skal. Jeg har også hørt at det kan kommer mer tynner utflod helt mot slutten av svangerskapet. Jeg spurte også hvordan fostervannet skulle se ut, og det kunne variere, men somregel var det blankt som vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå