Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Rita LInn Ane Rikke Heidi Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa 82 Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 Synes Ane Rikke er genialt!he,he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 24. november 2006 #3 Del Skrevet 24. november 2006 Hans Hugo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Heidi Merete skjønte jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #5 Del Skrevet 24. november 2006 Nå er jeg nok veeeldig treig her:) Skjønner Han-S Hugo og Ane-R ikke. Men har sagt Heidi Merete og Rita Linn flere ganger uten å skjønne en døyt! Hehe! Eg er nok fryktelig treig! Men kan noen forklare. Ble nysgjerrig! Hilsen treige dummen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa 82 Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 ritaliner... adhd-medisin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #7 Del Skrevet 24. november 2006 Aha! Hehe! Ikke helt inne på Adhd medisin jeg visst:) Takk skal du ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #8 Del Skrevet 25. november 2006 hva med Heidi Merete da??? jeg er visst også litt treig og veldig nyskjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #9 Del Skrevet 25. november 2006 Skjønte den, jeg ja! "Hei de! Mere te!" (Eller Heidi Merete om du vil). Rita-Linn er forøvrig mitt favorittnavn. Har hørt om en som heter Oddvar Ulven... Det er et tøft navn, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå