Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Rita LInn Ane Rikke Heidi Merete
janus-guttemamma Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Heidi Merete skjønte jeg ikke....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Nå er jeg nok veeeldig treig her:) Skjønner Han-S Hugo og Ane-R ikke. Men har sagt Heidi Merete og Rita Linn flere ganger uten å skjønne en døyt! Hehe! Eg er nok fryktelig treig! Men kan noen forklare. Ble nysgjerrig! Hilsen treige dummen meg!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Aha! Hehe! Ikke helt inne på Adhd medisin jeg visst:) Takk skal du ha:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 hva med Heidi Merete da??? jeg er visst også litt treig og veldig nyskjerrig...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #9 Skrevet 25. november 2006 Skjønte den, jeg ja! "Hei de! Mere te!" (Eller Heidi Merete om du vil). Rita-Linn er forøvrig mitt favorittnavn. Har hørt om en som heter Oddvar Ulven... Det er et tøft navn, det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå