Gå til innhold

Noen som har vert flinke og sluttet å røyke??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet forrige sv.skap uten problemer..(hjulpet av den berømmelige kvalmen)

Ble etterhvert så røyksugen så begynte så fort jeg kunne etter fødsel...idiot,vuttu....

Har sluttet denne gangen også, men er ikke kvalm, så kan si egen fri vilje er årsaken:)

Men har seriøst mistet lysten på sigg..tror det er en slags mekanisme kroppen har,jeg!!

Ganske snedig:)

Annonse

Ikke for å moralisere, men kan du ikke bare bestemme deg for å slutte med det samme, nå har du jo verdens beste grunn!!!!!! De fleste klarer det kjempefint! Jeg ville aldri hatt samvittighet til noe annet. Det er nå min mening, men så har jeg aldri røkt da, så det er kanskje lett å si...

Jeg sluttet å røyke noen dager før jeg ble gravid! Hadde bare bestemt meg at nok var nok. Samboeren min sluttet en uke før meg også!

Så her er vi røykfrie begge to!

Savner ikke røyken en gang, og ihvertfall ikke nå som jeg har en liten i magen :=)

JIPPI!!

Fant ut at jeg var gravid da jeg var i uke 4, sluttet samme morgen og røyke. Suget er der, men tenker ikke så mye på det. Lettere å slutte nå enn tidligere, mest med tanke på at røykingen hadde gått utover andre enn meg selv. Vil ikke skade det uskldige lille barnet. Er nå i uke 10.

Hei, JA har klart å slutte!! :) Fant det ut forrige søndag og har ikke tatt et eneste trekk siden da... Men er mange som lurer fælt da..... Blir veldig mye "fokus" på det, så folk tenker vel sitt.... :)

Men STÅ på!!! Tenk på det pitte-pitte-pitte lille frøet imagen din, som treng alle næringsstoffene h*n kan FÅ i den her tiden.. er den første tiden som er verst... VET du kommer til å klare det!!! :)

LYKKE TIL!!

jeg hadde igjen to røyk i pakka den dagen jeg tissa på pinnen i februar 99... røyka opp de to og lot vere og kjøpe meg mere røyk!

Er fortsatt røykfri :o)

Kan ta meg en festrøyk innimellom, men ikke mens jeg er på kjukken eller ammer.... og har ikke lyst på røyk dagen etter festen :o)

Og bare for å si det.... har nr fire i "ovnen" nå... så det er ikke mange fester jeg har rekkt å gå på ;-)

Annonse

Jeg har slutta :-) Fant ut at jeg var gravid i uke 5. og sluttet i uke 6.! Før røyka jeg 20 om dagen, men fikk så dårlig samvittighet av siggen. Så etter litt begynte jeg faktisk å få så avsmak for det at jeg slutta. Nå klarer jeg ikke lukta en gang. Ganske merkelig. Kan også ha noe med at jeg er så utrolig mye kvalm også, er en god del andre ting jeg er ikke klarer lenger. Men er mye lykkeligere med meg selv nå som jeg har slutta!:-)

Så bra det er fler som sluttet..... jeg sluttet halvannen mnd før jeg ble gravid..og er veldig glad for det. Er full av homoner nå..og tør ikke tenke på hvordan jeg ville blitt om jeg hadd røykeslutten i tillegg også..hihi. Kanskje jeg tom hadde blitt singel...neida... men er veldig glad jeg har sluttet. Vært røykfri i over 3 mnd nå,og stolt av det:D!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...