Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Noen som har den Quinny vogna, med svingbart forhjul som man også kan sette bilstolen i?? Vurderer å kjøpe denne. Erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Har ikke hørt så mye bra om den nei. Spør på Skravle! Er vissnok noe om at den er veldig ustø for Norske forhold - velter lett.
vårspiren Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Det er jo flere Quinny-vogner med svingbart forhjul; både comfort, buzz, speedi har alle et sånt hjul og samtlige av disse vognene kan man sette maxi cosi bilstol og dreami bag på. Du kan jo også høre litt på barnevogndebatten om noen har erfaring?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Er det Quinny Freestyle du tenker på?? Den har jeg og er veldig fornøyd med den:o) Har aldri hatt noe som helst problemer med den,synes den er veldig stødig og ikke minst super lett å trille. Ellers så er det full liggestilling på den og fem punkts sele. God håndbrems:o)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Jeg har Quinny speedy og er kjempe fornøyd, den kan man fest bilsete på. Men ryggen går inne ann og legge helt ned da, men jenta vår sover nå godt i den fordet om (nå er nå hun såpass stor at det ikke er så farlig om hun ligger og sover i den en times tid selv om ryggen ikke er helt nede) er ikke mye som skal til heller før den er helt flat i ryggen. Er hvertfall kjempe fornøyd med denne vogna.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 25. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2006 Tusen takk for svar!! Ante ikke at det var så mange forskjellige, må nok undersøke litt mer før jeg går til innkjøp! Vurderer å vente til våren også, for den er så lun og god den teutoniaen jeg bruker nå... Tuusen takk likevel, da vet jeg iallefall at jeg må undersøke nærmere...
Gjest Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Hvor stor er babyen din nå? For de sitter jo ikke i de minste bilsetene så lenge. Hvis du har tenkt å vente til våren mener jeg. Da vil du antagelig miste den funksjonen i tilfelle.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Om du henger en full stellebag ved håndtaket på vogna, blir den tung der og KAN tippe mot deg. Var å så på en tidlig i sommer men syntes den virket litt ustø og spinkel.. Bare min mening:)
vizo Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Hei Susanne! Vi har en Quinny Freestyle 3xl (3 hjul) og er kjempe fornöyde!! Var datter pa 5 mnd ligger fortsatt i vognbagen selv om den begynner a bli litt liten na. Kalesjen pa Dreami bagen er ogsa litt "kort" og barnet ligger nok mer beskyttet sann sett i f.eks en Teutonia. Men helt aerlig sa har det ikke vaert et problem for oss. Det mest fantastiske med den er det 360° svingbare forhjulet! Det gjör vognen fantastisk lett a manövrere. Vi har prövd en teutonia 3 hjuling der forhjulet star fast og den var kjempe tung i forhold! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå