Gå til innhold

Lyst rødt blod

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren prøver og bli gravid igjen etter at jeg for 2år siden hadde en SA i 12.uke og for tidlig fødsel i 4.mnd,alt på ett halvt år så no e jeg klar for og prøve igjen!Sluttet m primolut`n (hadde manglende EL) for ca. 3mnd siden,fikk klar signal om at alt va bra!Fikk nettopp pergo av legen jeg sku bruke i tilfelle,men valgte denne gangen naturlig,så over til spørsmålet...har hatt litt uregelmesig mens siden jeg sluttet på primolut`n men regnet frem en EL 21.november så kjørte på,men i dag,no nettopp faktisk kom d bittelite lyst rødt blod på papiret da jeg va på do...e det mensen som kommer eller e d normalt at d kommer LITT blod i dagene etter vi har samleie v EL?Håper noen kan svare meg kjapt,e engstelig for det skjedde ikke de 2 andre gangene jeg va gravid...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7221679-lyst-r%C3%B8dt-blod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det er festeblødning?? Vis det ikke er for tidlig. Egget fester seg rundt 4-7 dager etter el har jeg lest. Fant du el med el test eller har du bare regnet deg fram til den?? Vis du har det kan det jo hende du hadde el et par dager tidligere og da kan det jo være festeblødning.

Og så kan det jo hende at noen blodkar har bristet under sex!

Du må nok bare vente og se hva som skjer videre!!!

Lykke til ihvertfall:)

Takk for svar....Håper det e festeblødning,har ikke hørt om det før men det høres ikke usannsynelig ut!Vi hadde samleie på tirsdagsmorning,jeg regnet fram selv ut i fra mensen så det va jo ikke helt sikker måte da men...den lyse blødningen kom jo ganske sent i dag,d kom ikke mer etter den ene gangen!Hadde litt "stikkninger" nedentil i dag,v a litt urolig men har hørt at det e noen som kan kjenne når egget fester seg men vet ikke om d ska stikke da akkuratt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...