Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 I dag kommer jeg inn her med alt jeg lurer på:-) Har stusset over at nederst i korsryggen på minstemann stikker det ut to bein - rett over der rumpesprekken begynner. Kan overhode ikke huske at de andre to var sånn, men har tenkt at han må jo få lov å være anderledes, og legen på sykehuset reagerte jo ikke på noe så... Men så kom jeg på at det er jo masse flotte mammaer der ute, som kanskje kan sjekke på sine babyer om de har disse beina?? Til tross for en formidabel fødselsvekt på snaue 4 kg tror jeg Filip er ganske spedbygd, det er mulig det er derfor disse beina stikker ut. Men det kjennes ganske ekkelt ut, og lurer derfor på om noen her har babyer som kan sjekke? Kanskje han har fått et spesialdesignet halebein:-)
Hoppetussa Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Jenta mi er så god og rund at jeg ikke får sett etter det. Men du kan jo kontakte lege/fysioterapeuten?
Gjest Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Er ikke det muskler da ? Gutten min har også det, sambo også. Når han legger seg på magen og jobber litt for å komme seg frem så ser det ut som muskler. Han er også tynn selv om han veier mye (snart 10 kg og 7 mnd) så alle detaljer på ryggen hans synes veldig godt.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 Hei og takk for svar! Nei muskler er det ikke, det er garantert bein, kjennes like godt som knoklene på fingrene bare at de er mye mindre enn mine knoker da...Jeg skal stikke innom helsestasjonen på mandag, da er det lege der... Er nok litt urolig, mer samtidig så fikser vi det jo uansett hva det er..Bare redd det er noe som må opereres...Men så lenge han ellers er frisk så kan man ikke klage over noe!! Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå