Hege & Even Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Hei!! Jeg kjenner tiden er inne for at mor skal kunne bevege seg litt lenger hjemme fra enn en "puppe" lengde. Lille gutt tok flaske den ene gangen vi har prøvd før, men nå er det total nekt!! Han bare tygger på smokken, og tuller. Det ender gjerne opp med hyl og vræl.. Han er snart 4mnd og jeg har fryseren full av mm....... er det noen der ute som har noen gode tips og triks om hvordan få dette til?? Vi har prøvd: Pappa som gir, Mamma som gir, Forskjellige stillinger på fanget...... Han tar ikke smokk heller.. bare tygger på den og.. Gjort dette siden han var 2 mnd...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Bruk Dr. brown sine flasker. Her renner melken ut uten å måtte suge. Gutten din vil nok stå klar for å ta imot:)
Hege & Even Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 det skal jeg prøve. Takk:)
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Gi han fra kopp......avent sin magic kopp eller andre kopper som han kan håndtere selv etterhvert og som ikke lekker/drypper. Jeg ammer og kommer ikke til å venne gutten min til flaske.....
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Et lite tips til fra meg: sikt mot ganen, der brystvorten skal være ved rett ammeteknikk. Filip fikk flaske for første gang i kveld og det funket fra første sup! Kan anbefale NUK sine flasker. Dessuten, sjekk at du finner en flaskesmukk som er mest mulig lik din brystvorte...Lykke til!!
Hege & Even Skrevet 24. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2006 er det ikke vanskelig å gi en så liten gutt melk med kopp?? Har ikke prøvd men... Har du prøvd???
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Det går fint med kopp fra 4 mnd. Tar noen forsøk før de har lært seg å suge fra den men så går det strålende. Gutten min har drukket vann fra kopp siden ca 4 mnd. Har også gitt med t-skje men det tar litt lang tid hvis de skal ha i seg mye som for eks. mm.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Obs, obs! IKKE velg for store hull (max. 2!!, helst 1) for da er det sjanse for at babyen vil foretrekke flaska etterhvert. Kommer mye fortere uten å måtte jobbe, vettu...
Hege & Even Skrevet 24. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2006 ja fader.. Vil ikke slutte å amme for alt i verden... Det er jo så lettvint og så koselig!!! Har kjøpt Sano smokker med medium flow.. ett hull.. vi får bare fortsette å prøve, prøve og prøve....
Klippskare Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 MAM sine flasker er skikkelig bra! og skal vist ha sånn at dem må bruke samme teknikk som hvist dem patter fra brystet, og er formet som en brystvorte?! er iallefall det jeg har hørt..=) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå