Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Et helt tåpelig spørsmål, jeg vet det, men jeg må spørre likevel... Det sies jo at bringebærkapsler et par uker før terminen kan hjelpe til å sette igang fødselen. Men lurte på bringebærsaft?? Nå er jeg i uke 34 og i kveld har jeg drukket en hel del bringebærsaft uten å tenke meg om, og nå har jeg fått en del sterke kynnere, magen strammer seg skikkelig og vondt bak i ryggen. Kan det ha noe med bringebærsaften å gjøre eller må det mere konsentrerte former til??? Håper det er noen der ut som vet det... Eller er det slik at man kan ete bringebær når man er gravid????
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 jeg spiser bringebær hver dag. Må ha det på skiven. Merker ikke noe ;o)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Det var betryggende å høre... :-) Sikkert en del som får seg en god latter av innlegget mitt, men, men...
Gjest Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Jeg lo ikke av det... ;o))Spiser alltid to skiver med bringebær til frokost og til kvelds ;o)))
Lystpåentiljeg Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Det er bladene fra bringebærbusken som har effekt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Tusen, tusen takk for svar jenter :-) Hva skulle jeg gjort uten dere? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå