Gå til innhold

nå har jeg oxo kjøpt..

Anbefalte innlegg

disse bringebær kapslene.. hu i butikken mente de kunne sette igang fødsel hadde hvist gjort det på hu etter 3 dagers bruk:) og livorhalsen hennes var ikke moden før hu begynnte på de:) så har tatt mine første tabletter i dag, oxo har jeg kosa meg med tacopizza.. hehe... oxo vet dere hva.. jeg nøys så forferdelig i stat at jeg ble klissa blaut mellom beina.. fikk beskjed om og gå med bind utover kvelden for og se om det kommer mere har kommet litt,,,, men men .... nå skal jeg kose meg med mine små kynnere og godterier før jeg krabber til sengs:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7220804-n%C3%A5-har-jeg-oxo-kj%C3%B8pt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe jupp lov og håpe... stod faktisk i horoskopet mitt i dag at , noe jeg har ventet på lenge kom til og skje i kveld, el noe sånt.. husker ikke ordrett hehe.. så jeg lever i trua.. hehe

tror jeg skal lage mine berømte hvitløk og daniya nanbrød i morgen hos mamma og kose meg...er alene hjemme med datteren min så jeg tørr ikke eksprimentere med noe da..gubben kommer ikke hjem før neste fredag...

så da tror jeg at det blir hjemmerlaget mat:grilletkylling og poteter med nanbrød(+++hvitløken)putter en del hvitløk i kyllingen og i nanbrødet jeg ..hihii så får vi se hihi...har jo ikke sååå lenge til termin da en mnd ca..skader ikke å bli mer moden...

+ så er jo maten kjempegodt da..ikke for å skryte men mat kan jeg...lille husmoren kozemamma..heheh

Lurer på hvordan merke det er du har kjøpt?

Var å kjøpte i dag jeg oxo men usikker på om jeg har kjøpt riktig?

Vil ikke begynne å ta før jeg vet det...

Det står ingen ting på boksen om at man kan ta det når man er gravid...

Annonse

hei kaninmor:)

jeg tok 3 stk rundt kl 8 og jeg sliter noe inni granskauen me mensmurringer nå.......... fytti helve.... hehe noe så forferdelig vondt.... sitter mest på høyre siden.. usj altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...