Gå til innhold

Falt ned fra sofaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 4 mnd...

hun gråt mye med en gang, men jeg trøstet det vekk. Bør jeg dra til lege..? Hun var litt rød i pannen, men så var det vekk.

Herregud...føler meg som en skikkelig dårlig mor her nå. Ligger bare på gulver fra nå av..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ringt legevakten ja. Kan hende hjernerystelse. Men sikkert ikke skjedd. Du får nok beskjed om å holde et ekstra øye med henne ikveld. Vekke henne litt kanskje. Det fikk vi nemlig beskjed om da min venninnes baby falt ned av senga da vi var på ferie i sommer.

Skrevet

For det første ikke føl deg som en dårlig mor,dette med at babyene faller ned fra senga o.l skjer i de beste familier:o)

Det har også skjedd her,Luke har falt ned fra sengen min,men det gikk bra og det gjør helt sikkert med din lille også.Hvis hun skulle kaste opp eller bli unormalt slapp så ville jeg kanskje ta en telefon til legevakten,men mest sannsynlig vil du ikke trenge det.Utrolig hvor mye babyer egentlig tåler!! Husk at de faktisk tåler å bli presset ut gjennom et ganske lite hull når de blir født,det er nok en mer påkjenning enn å slå seg fra ett fall fra sofaen:o)

Skrevet

Jeg ville ha ringt legevakten. Bedre å være føre var...osv..

Men som de over sier...det kan skje de beste familier... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...