Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte å!

No eksploderte jeg på kjæresten fullstendig! Brølte, smelte med dører (2 ganger med ei, og så en gang på den siste - virkelig for å understreke et poeng) Og lå og hylgaulte på rommet etterpå. Sukk! Trudde liksom jeg slapp unna det der dette svangerskapet, men neida, nå våkna villdyret. Grrr

Verst for ungene så klart - mamma miste kontrollen, ganske skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.....Back to fjortisåra , nei du er ikke alene.

Jeg venter nr 3 og det er tredje gangen min kjære får gjennomgå mine meningsløse raserianfall.

Jeg tenner jo på den minste ting..begynner å bli litt flaut...er heldigvis blitt flink å be om unnskylding nå da...det var jeg ikke så flink til før.

Barna mine lurer vel på hva som går av mammaen sin.....heldigvis går det ikke så mye over dem...Det er nok mannen min som får den verste smellen.

Skrevet

Kan trøste deg med at du ikke er den eneste... Jeg føler jeg kan sprekke som et lemmen innimellom. Og enda mere irritert blir jeg når jeg betror meg til venninner om mine hormoner (de har IKKE barn) - så det de sier er : Huff da, men du er jo klar over det - så da får du styre deg litt.... Noe så irriterende..

Skrevet

Jah, dere er flinke som kan be om unnskyldning. Kjenner at det kommer jeg IKKE til å gjør denne gangen. Fysj å fy, det va han som provoserte,og han burde sett på meg at jeg begynte å bli irritert, osv osv osv. Så nå sitter han på rommet og ser på film, mens jeg sitter her i stua og er bisk og (rettferdig) hormonell...

Heldigvis vet jeg at det ikke varer evig, vi blir jo venner igjen. Men føler ikke for det akkurat nå. Verste er at mannen hadde med blomster hjem i dag... Det har han omtrent ikke hatt siden vi venta vår første unge i lag (min andre...)

Ja, bedre lykke i morgen - får være eksemplarisk hustru da...

Skrevet

hehe huff nei det er jammen ikke greit....I know the feeling!

Alt ordner seg som oftest..heldigvis :-)

Skrevet

Forøvrig venter jeg nr tre 5. juni 06 - termin ganske nært da!!! Hvor gamle er de andre ungene dine da?

Skrevet

Arti!

Jeg har to gutter. en på snart 5 og en på 3

Du da?

Skrevet

Har en gutt på ti år, og ei jente på tre. De gleder seg masse til å bli storesøsken. Ho minste ane jo da ikke hva ho går til, hehe. Har virkelig hatt det som plommen i egget så langt, ho, så det blir nok en overgang!

Skrevet

Mine to er nok ikke helt bevisste på att de skal få seg ett søsken enda..kommer nok til å spørre litt mer når magen begynner å bli større. er jo litt tidlig enda.

Hvor kommer du i fra da?

Skrevet

Kommer fra Tromsø, bor i Nord-Troms i en liten kommune. Trives godt, men gruer litt for ikke å kunne dra på formiddagskafe med beibien. Hehe, vet det er mange som synes det er grusomt at mødre drar ungene med på kafe, men det er så fantastisk koseli! og så greit å møte andre der enn hjemme hos,.

Skrevet

Det blir jo kjekt å reise ut med babyen på den tiden som vi har termin...sommer og sol.....slipper å pakke på alt mulig... De to andre gangene jeg har født så har de kommet på vinteren og høsten.Det er da ikke noe galt i å reise på kafee med små babyer..og spes ikke nå når der ikke er lov å røyke inne...men ja det er vel noen som ikke liker det.

Tromsø ja...vakker by! har vært der en gang..Jeg er forøvrig ei vestlandsjente. Men samboeren er nordlening, så vi er i nordnorge hver sommer...men ikke så langt nord som du bor da...

Skrevet

Min første fikk jeg i juli, og det var virkelig flott. Var brun og fin, og slapp å presse hovne bein ned i masse sko... Og slapp tjukke vinterjakker og glatt føre. Men med nr to var det en smule annerledes - ho er født i mars. Ser på bildene fra ho var nyfødt, jeg ser helt leverposteifarga ut. Grøss!!! Så vi har nå i alle fall litt fordeler der, helt klart. Og ingen stor fare for snørekord i den tida vi kommer hjem fra barsel heller. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...