Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 vil det si at de det dreier seg om nå er skilt, eller at de har trukket tilbake skilsmisse "søknaden"?
snartmammapåny Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 u/t betyr uten tekst....altså at innlegget er bare en overskrift....
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 ... eller at innlegget er utenfor tema... vet ikke noe svar på innlegget ditt, HI, men jeg tror det er sånn at man er separert ett år, og så om man velger å skille seg, kan man gå videre med skilsmissen etter det året. Men det er mulig jeg tar feil...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 det er bare 11 mnd siden de tok ut seperasjon, derfor jeg lurte. og jeg mente utenom tema med u/t ja:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Man må være separert ett år før man kan søke om skilsmisse. Opphør av separasjonen kan enten bety at man er i skilsmisse eller at man har flyttet sammen igjen før året er omme.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 u/t betyr faktisk "uten tekst". Ikke bare her på forumet, men overalt.... Sorry, ikke et svar på spm ditt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå