Gå til innhold

Risiko for babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt oss på julemesse i morgen, babyen vår er 12 dager gammel i morgen. Kommer til å være masse folk der og da også selvfølgelig masse baselusker og dritt i disse influensa tider. Sambo ble veldig betenkt på om det var lurt å dra dit med tanke på at det vil være masse folk, og gjerne litt trangt inne på senteret, men jeg mener det vil gå greit siden hun skal ligge nedi vognen, blir jo skjermet fra andre mennesker på den måten, og kommer ikke til å la noen røre henne utenom oss foreldre og storebror selvsagt. Både meg, pappa og storebror har hatt influensa, er nå på bedringens vei, + at jeg fullammer henne, så tenker vel at hun er bra beskyttet...eller? Hva ville dere gjort? ble litt i tvil, og er veldig redd hun skal bli syk nå når det går mot vinter og det er masse bakterier i luften...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert veldig bra :-)

Skrevet

Jeg hadde reist! Er ikke av den bekymrede typen, og ville tenkt at snuppa trenger å få bygget opp imunforsvaret sitt.

Skrevet

takk for svar, tenker litt på det også at hun har godt av å møte litt andre miljøer også selv om hun ikke er så gammel. Samtidig vil jeg jo beskytte henne så godt jeg kan :-)

Skrevet

Hvor får de lufta si fra? De største kjøpesenterne resirkulerer lufta si mens de aller fleste større lokaler får friskluft utenfra. Men: vet at flere fødeavdelinger ikke bruker å advare mot steder med "tett luft" bortsett fra når babyen har fått luftveisinfeksjon ved fødselen, og det har jo ikke lillevennen din. Jeg hadde nok gått, men prøvd å begrense hvor mye andre skulle få holde babyen.

Skrevet

Det kan jo bli litt ståkete inne på et senter da? 12 dg hørtes så lite ut. Jeg hadde kanskje holdt meg utenfor. Men hadde faktisk ikke tenkt på det før du påpekte det nå. Syns du skal høre på den omsorgsfulle mannen din jeg.

Skrevet

takk for svar til deg også, hun har lange soveperioder på dagen hvor hun sover uansett hva som skjer rundt henne. Senteret vi skal på er lite, så tror nok det går greit med tanke på støy. Blir uansett bare en liten tur, da jeg er i dårlig form etter fødsel.

Skrevet

Hadde ikke gjort det med et så lite barn, har det best med litt roligere omgivelser,tror ingen av dere får noe glede av det. Så små barn merker at det er støy rundts seg, og med det smittepresset. Ikke noe vits i gjørs på heller da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...