vårspiren Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Noen her som vet når 2007 modellene av Quinny buzz kommer til butikkene? Eller er det noen her som har bestilt Quinny vogn fra utlandet? Hvilken side bestilte dere fra, og hvordan går man fram?
mammmamia ** Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 www.kiddies24.com er anerkjent og raske med leveringen. Har flere bekjente som har bestilt Comfort'en derfra :-) Ellers har du www.pingpong-online.com også, der har jeg bestilt Teutonia-vogn, men de har ofte lang ventetid, men send uansett en mail og hør... :-) Tipper 2007-modellene kommer i november/desember en gang...
gifthjemmemammatilto Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Hei. Svarer ikke på spørsmålet ditt,men vil bare legge til et vennlig råd. Hadde selv nylig en -06 Buzz,men måtte selge den fordi den var så utrolig tung å trille,også inne på kjøpesenter!Ble rett og slett sliten i armene. Framhjulet er veldig tregt å manøvrere,dessute føltes den veldig ustabil og holdt nesten på å vippe sidelengs et par ganger når underlaget ble ujevnt (fy,fikk hjertet i halsen...) En annen ting var måten sittedelen skulle vippes bakover på-veldig vanskelig med et barn oppi,vippet ofte helt ned,så måtte jeg liksom dra den opp på plass igjen.Synes det var synd fordi den er jo ellers flott!Mener ikke å sverte den,bare deler mine erfaringer.Etter min mening er dette en vogn som fungerer best å se på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå