stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 noen som kan hjelpe meg? gutten min er prematur, å har problemer med å ta brystet, har derfor pumpet meg og gitt mme i tillegg. noen råd for å øke produksjon, får bare mindre og mindre melk.... lei av å pumpe, og føler brystene er helt herjet etter pumpinga....
Expat Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Husker du å løsne grepet med en finger? Slik at det løsner svupp og ikke au? Og ikke mer enn 15 min per pupp (helst med spray! Resept fra legen hvis du synes det er nødvendig), se på bilde av eller babyen direkte (vakker, ikke sant?)? Og da pumpe oftere hvis 15 min ikke gir nok. Gråt hvis du trenger det (tøft med prematurbaby!), det er bra for melken! Skal du virkelig øke melken er det annenhver time, 15 min per pupp, helst dobbeltpumping (begge på en gang!) som gjelder.
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 tusen takk:) spray? hvilken spray, å hva gjør den?
Expat Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Syntocinon nesespray setter i gang utdrivingsrefleksen. Legeresept. Indikert for de som fullpumper. Spes hvis det er trøblete.
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2006 ok, takk skal du ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå