Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 funker det greit? er så utrolig dårlig hold i bh`ene uten spiler!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 jeg bruker både amme-bh og vanlig spile-bh jeg. Synes det funker helt fint )
Tigergutt Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Jeg bruker ammebh med spiler fra Triumph. Den fungerer greit - er ihvertfall bedre enn Triumph uten spiler. Jeg har kjøpt en "billig" bh i fra Lindex uten spiler. Den er veldig fast i stoffet og god hold. Jeg synes denne er bedre på enn spilebhen fra Triumph. Halve prisen også.
Loppa- nr2 i magen Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Jeg gjør også det. Brukte uten spiler de første ukene da puppene var mest sprengt. Var litt redd for at jeg ikke skulle kjenne hvis noe kom i klem da hele puppen var vond. Men når melken ble mer stabil ser jeg ikke noe problem med å bruke bh med spiler. Bare pass på at den sitter bra på deg!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 i begynnelsen når man har mye spreng er det ikke lurt å bruke spilebh fordi melkekjertlene kan komme i klem og det er lett å få betennelse..
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 den einaste amme-BHen eg fann som i det heile tatt dekte puppane var Triumph son med spilar. Så spreng eller ikkje spreng, spilar vart det. Merka ingen problem.
Mathoka Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Bruker amme-Bh med spiler fra Kappahl (tror jeg =)). Synes disse var bedre enn de fra Triumph og halve prisen. Brukte bare uten spiler i begynnelsen, men synes jo puppene blir finere med spile-Bh da, og har ikke merket noen problemer her i gården så...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Hvorfor skulle det IKKE gå greit? skjer det noe alvorlig om du prøver?
mai mammaen til to Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 jeg bruker de fra sparkjøp..kjempe fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå