Gå til innhold

Juni: Jenta mi sover borte for første gang!


Eliise

Anbefalte innlegg

Da var den dagen her da....

Skummelt, rart, og litt godt ;-)

Hun er 5 mnd, og har sovet hele natta siden hun var 3 mnd...

 

Vi skal jo snart på julebord, og tenkte at tanta hennes skulle få prøve seg en natt på forhånd for å se hvordan det går. Så det ikke blir krise mens vi er på julebord og koser oss...

 

Fikk meld fra tanta om at hun hadde sovnet greit i vanlig tid!!!

Er jo helt fantastisk egentlig. Hadde regna med litt mere motstand fra henne... hehe... men neida... hun har vært snill som et lam =)

 

 

Flere som har latt barna sove borte ennå?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gruer meg skikkelig til lillegutt skal sove borte for første gang, men sååå deilig det må være å vite at det er en mulighet!

 

Blir nok lenge til Mathias sover borte, siden han ikke tar flaske, kopp, sprøyte eller hva som helst hehe.. bare puppen som duger her ja...

 

Så flott at det gikk så bra for dere :) Flink jente du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært et herk å få til å sove til nå nylig...

Men plutselig har hun funnet ut at det er ganske greit å sove da =)

 

Hun spiser grøt, og tar flaske, kopp og glass og det hun får tilbyd!!!

Så i matveien er hun ikke kresen...

 

Er godt med en kveld alene...

Blir vel værre når jeg ikke blir vekket klokken 6 i morgen =P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok så bra så:) Min lille pode sov over hos mormor da han var litt over 2 mnd gammel, det gikk kjempe fint det...men mamma var kjempe sliten etterpå...hihi...opp noen ganger på natta og litt mye skriking (kolikk)...han har også overnattet hos bestemor (svigers) og det har også gått smertefritt:) Han har vel sovet 2 ganger hos mormor og 2 ganger hos bestemor hittil:) Nå er han mye bedre i både magen og av kolikken så nå har jeg ikke det behovet for extra søvn og sanking av krefter lenger så spørs når neste gang blir:) men må virkelig si at det var super godt å få så mye hjelp i en fryktelig slitsom tid!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj..så flink du e:)

skulle ønske at vi hadde litt familie i nærheta så æ åsså hadde gjort det samme!! kjenn at vi hadde trengt å være litt kjæresta!!!

skulle gjerne gjort det... greit å få gjort det før dæm plutseli blir skeptisk..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...