Gå til innhold

April: Lillebror flyttet på eget rom i dag- hvor sover deres små???

Anbefalte innlegg

Endelig fikk vi flyttet han på eget rom, han pleier å våkne når vi legger oss - og gjerne en gang til eller to om natten - men sovner fort igjen men da gjerne ved siden av meg... så sover han der bittelitt før han blir lagt tilbake i sin seng. Håper han slutter med det nå som han er på eget rom.

Hva med dere???

Fortsetter under...

her har det ikkje fungert... har prøvd flere ganger! våkner bare ørten ganger hver natt for sutt...å da blir det lengre for meg å springe! har sovet med han der på badrass på sia senga..men hjalp ingenting:(

La vesla på eget rom da hun var ca 6 måneder.

Har vært litt opp og ned,men alt i alt,bedre enn det var da hun sov med oss.

Våkner ca 1-2 ganger om natta nå (våknet ca 1 gang i timen før hun la seg på eget rom....)

babyen vår sover fremdeles i sprinkelseng på vårt rom. Vi har samsovet til nå, og nå tilvenner jeg henne sin egen seng. HIttil ser det ut til å gå bra, men det er noen supergrinete dager innimellom pga egen seng. Dette å ta ammenattavenning innen en måned.

Annonse

Vår gutt har sovet på eget rom siden han var rundt 3 mnd. Når jeg ammet var jeg bare inne på hans rom og la han ned i egen seng. Men siden han var 5 mnd har han sovet rundt - og det er deiig å ikke ha ham på samme rom. Endelig kan vi lese før vi legger oss og gjøre andre ting...;)

Hun sover på eget rom siden hun var 5 mnd gammel. Da begynnte hus å sove så urolig og jeg lå på ampe` og fikk ikke sove eg heller. Flytta henne inn på eget rom rundt 5 mnd alder og det gikk kjempefint og jeg sover mye bedre og er som regel uthvilt om morningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...