susse Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Var inne til inseminering i går og har hatt 2.inseminering i dag. Selve insemineringen var vond men det er jo forsåvidt greit. I går hadde jeg ingen smerter på kvelden, men det har jeg i dag.... Smertene sitter rett under navelen og ut på hver side. Blir selvfølgelig litt stresset av dette.... Har du noen ideer om hva dette er og om det er vanlig? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7219658-kanskjesnart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 25. november 2006 #2 Del Skrevet 25. november 2006 Kan det være eggløsningen kanskje?Når jeg var til inseminasjon dag to og fikk kjempevondt igjen, sa legen at det kanskje gjorde ekstra vondt pga el. Så er det kanskje sånn at kroppen er litt forvirra mht hvor smertene egentlig kommer fra, legen den første dagen på inseminering. Jeg håper det er bedre nå! Uff, jeg leste innlegget ditt om aih og at du så det som en bonus å gjøre tre aih-forsøk og da ble jeg litt usikker selv.. Men jeg har ikke fått noen spesielle beskjeder om at jeg bør gjøre hverken det ene eller det andre og jeg tror liksom jeg ikke blir gravid med aih heller.. Er så usikker! Skulle ønske de hadde anbefalt det ene eller det andre til meg, legene altså. Er du bedre i dag sånn generelt? Du kjenner ikke smertene som menssmerter heller? For jeg hadde smerter hele fredag og hele lørdag ettr insemineringa (som var fredag og lørdag), og noen småstikninger på søndagen. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7219658-kanskjesnart/#findComment-7223823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
susse Skrevet 25. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. november 2006 Hei vennen! Jeg har litt vondt i dag også, men det kjennes ut som det sitter en smule høyere enn menssmerter... I tillegg til denne koselige kvalmen, hetetokter som nå kjennes ut som en hetebølge (kunne sikkert ha vandret rundt naken...) og fryktelig trøtthet. Skal snart på jobb og kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme meg gjennom vakten. Men det går vel helst bra. Jeg forstår godt at du blir usikker på hva du skal gjøre framover. Gyn spesifiserte det til oss så det er vel kanskje grunnen til at jeg er så positivt innstilt til de evt neste AIH forsøket. Hvem har du som gyn der inne og hvem er det som har anbefalt at dere tar neste forsøk som ivf? Det kan jo være en ide og ringe og prøve å få snakke med vedkommende slik at du kan få litt mer forklaring på hvorfor de vil at neste forsøk skal bli ivf... Det kan jo være at de har en grunn for at de vil sette deg over til ivf og da blir jo valget lettere for deg. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7219658-kanskjesnart/#findComment-7224807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå