Gå til innhold

Er sex det eneste som.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få fortgang i sakene???

Eller det mest effektive??

Å hvorfor egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man er moden fra før og har samleie, kan det hjelpe til med å sette igang fødsel. Dette er fordi sæden inneholder hormoner som kan bidra til å framskynde modningsprosessen. Kombinert med orgasme, som gir sammentrekninger i livmor, KAN altså det å ha sex være medvirkende til å sette igang fødsel. Men det har ingen som helst effekt om man ikke er moden i utgangspunktet :)

Skrevet

Har to cm åpning og fikk beskjed på mandag at jeg er ekstrem moden.......og overlegen trodde ikke jeg ville gå til helgen,men i dag er det jo fredag;0(

Så kanskje det funker på meg da;0)

Skrevet

Hey - hvorfor ikke :) Om det ikke setter igang fødsel så får du i det minste ei god stund med nytelse! Åka på sier nå jeg! selv har jeg sexforbud pga modningskynnere og forkortet livmortapp, men er kun 34 uker på vei... må nok vente et par uker med å kose oss igjen. Så du som har muligheten: kjør på :D

Skrevet

ps: det er uansett ingen fare for babyen eller deg, så lenge dere holder dere til stillinger som ikke gjør vondt i bekkenet osv :) Så det "verste" som kan skje, er at ingenting skjer - annet enn en orgasme eller to, hihi :)

Skrevet

Det prøvde vi også, ved det første barnet følte vi absolutt at det hjalp med en gang, slimproppen gikk 3 timer etter.... Da nummer to skulle komme prøvde vi hver dag i to uker. Har aldri hatt det så flott seksuellt.... Tar jo lang tid etterpå før det er noe gøy igjen, så rådet mitt er STÅ PÅ! Begge ble forresten født akkurat på terminen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...