Gå til innhold

Ikke for å være teit eller noe, føler meg litt teit og dum...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men, jeg føler meg ikke gravid. Jeg er uggen, kvalm, trøtt og sliten... Men jeg har enda ikke forstått på en måte at jeg har en liten spire "inne i der"... Klarer ikke forholde meg til det, tror jeg på vente å SE det på ul...

 

Sist gang var jeg SÅ happy... denne gangen har jeg liksom bare konstatert jeg er gravid... Kunne ønske jeg HYLTE av glede og gikk rundt og smilte hele iden, det gjorde jeg sist ... for 2 år siden....

 

Når går det opp for meg hva som skjer med meg. je vet det jo... men...

 

 

 

 

tøysejenta (litt alvorlig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg gikk det virkelig helt opp sist tirsdag da jeg var hos legen til vanlig kontroll. Og da fkk jeg høre hjertelyden!!! Ble så glad at jeg gråt :-)

Før kunne jeg liksom ikke skjønne at det skulle være liv i magen min, greit nok er kvalm og spiser lite, men liv. Nå vet jeg det for jeg har hørt det. Nå har det helt gått opp for meg at jeg har noe levendes inne i magen min.

 

Må da tilføye at det er nr. 1 vi venter, så jeg kan ikke sammenligne med en tidligere sv.skap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg føler det sånn jeg og.. vi venter nr.2 og alt har gått etter planen, det blir 22mnd mellom barna og vi ble gravide på andre forsøk og jeg burde jo bare juble egentlig.. men det mangler liksom jubel sånn som det var med nr.1!!

I mitt tilfelle tror jeg at det kan være fordi jeg er så sliten å føler aldri at jeg får hvilt nok med ei litta ei på 14 mnd som krever sitt!

Det gjelder vel kanskje deg og siden du og er i dårlig form?

 

Tror kanskje det blir mer stas i 2.trimester hvor formen forhåpentligvis er bedre og magen begynner å strutte frem!!! Det gleder jeg meg til ihvertfall!!!

 

Hvor langt er du på vei tøysejenta? er ikke du i juli-klubben tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg god igjen i det dere skriver her.

For meg er det tredje gang jeg får beskjeden og de to andre gangene har det kun vart i ca 7 uker.

Nå er holdningen litt sånn:

"ok, da er vi i gang igjen. Får bare droppe alle usunne vaner og holde meg litt mer i ro, så får vi se om det holder til jul.."

Jeg lager mye mindre oppstyr rundt det hele for meg selv nå, blant annet ved at jeg rett og slett ikke gidder å holde det hemmelig for gud og hvermann. Mange vet om situasjonen etter over et år med prøving og feiling og jeg orker ikke å hemmeligholde så mye i lengden. Det er en deilig og befriende følelse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, "godt" å høre dere og føler det litt sånn som jeg. Føler jeg burde "skamme" meg nesten liksom, jeg burde jo hyle av glede :) men...

 

Jeg har termin 19 juli jeg Janne78 har bolle i ovn! :0)

 

Tusen takk for alle svarene, klem fra tøysejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde det også sånn, det tok litt tid før det gjekk eit lys opp for meg, men plutseleg skjer det - og då er det lite som er betre her i verda!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...