Gå til innhold

flere som har tenkt på navn alt?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har begynnt å tenke på navn ennå da?

Hvis det blir ei jente så vil vi gi henne navnet Alette etter min oldermor, hvis det blir en gutt så blir det nok Sebastian.

Et annet jente navn vi har vurdert er Adeline og et annet guttenavn er Adrian, men det så jeg var blant top ti av de mest populære navna i fjor så vet ikke helt jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7219445-flere-som-har-tenkt-p%C3%A5-navn-alt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har tenkt på Milo.. men så foreslo min sønn på 3 at han kan jo hetta kasper.. å d suns eg va ganske søtt.. både navnet å at det var han som foreslo det.. så eg begynne seriøst å tenka på det og nå..

men må nesten se om ungen passe det fusst :)

Ja, vi hadde jentenavn klart for lenge siden, så når ultralyd-dama sa at det er en jente, så fikk hun navn med en gang. Hun er liksom mer en person nå når hun er en hun og ikke en den eller det, og til og med heter noe. Vi kaller henne opp etter mammaen min som døde for mange år siden, og hele familien er veldig begeistret for valget. I dag fortalte jeg det til pappa, de var skilt og han har ny kone, så jeg tenkte kanskje at han syntes det var rart, men han sa at han ble rørt og glad og til og med hadde vurdert å foreslå det sjøl!

Annonse

Vi har bestemt oss for navn, men har valgt å holde det hemmelig til lille gutt blir født, jeg har nemelig 5 veninner som også skal ha gutt i 2007, så her kan navnet for bli "stjålet"... hehe;)

men vi er veldig fornøyd med navnet da... kjenner ingen som heter det, men det er alikevell et vanlig navn... men har heller aldri sett det bli nevnt her på BIM.... så derfor vil jeg holde det hemmelig her også...;)

tihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...