Gå til innhold

Tror det er noen som bare SER at man er gravid (uansett mage eller ikke mage...)...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Førskolelæreren til dattera mi har to ganger nå ymtet frem på om jeg er gravid. På foreldremøtet begynte hun å spørre meg hvordan det ble med svangerskapspenger og sånn... Jeg var da 1 mnd på vei, just funnet det ut. I dag begynte hun igjen, jeg er 7 uker på vei... Jeg tror virkelig hun VET det.

 

Jeg VIL holde det hemmelig lenge denne gangen i allefall til uke 12... Jeg har ei tulle på 2, og sist klarte jeg ikke holde det til mere enn uke 8. Synes det er så koselig at det bare er jeg og mannen min som har denne hemmelighete :)

 

Lurer på hvordan disse folkene SER at vi er gravide. har hørt om flere som bare ser det med en gang på en person om de er gravide...

 

 

tøysejenta

(som ENDA er undercover i 5 uker til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ene arbeidsplassen min så hadde jeg en sjef som hadde den evnen til å SE om folk var gravide eller ikke. Mens eg jobbet der var ingen gravide, men eg fikk høre historier at hun hadde ikke tatt feil enda, litt skremmende... men morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var bare 8-9 uker på vei og ikke hadde en synlig mage, møtte jeg en litt fjern bekjent på gata. Hun spurte meg ganske fort om jeg "hadde smått i magen". Hun sa selv at hun hadde en rar fornemmelse om slike ting.

 

Spooky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så venninna mi her en dag så så jeg at ansiktet hennes var anerledes... Hun var litt rundere i kantene, kan jeg vel si..

 

Men nå hadde vi en liten mistanke på at hun var gravid da...=o) Og det var hun også=o)

 

Klem fra snill

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om man vet/kan se/tror/håper, så synes jeg det er litt frekt å buse ut med spørsmålet om man er gravid eller ikke. Det er jo ganske personlig og ikke noe man har lyst å fortelle til Gud og hvermann hvis det er tilfelle.

I går traff mannen min og jeg en fra hjemplassen hans. Hun strøk meg over magen og spurte "nå, er det noe her?" (vi er nygift). Jeg ble helt perpleks. Jeg synes det var skikkelig frekt. Jeg har omtrent aldri snakka med dama.

Så uansett om man tror eller vet, så bør man holde det for seg sjøl. Synes nå jeg da.

 

 

Hilsen drittlei alle hint fra ALLE om at er det noe på gang.

 

PS! Nå hørtes jeg skikkelig sur ut, jeg er ikke det altså :-) Jeg er hoppende glad for å ha en hemmelighet i magen og sliter med å holde på hemmeligheten jeg. Men jeg VIL holde på den og velge selv når jeg skal fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren og mammaen min er slik...Skjønner ikke hvordan de klarer å se at jeg er gravid, men det gjør de altså alltid!! De så det tidlig i mine tre forrige graviditeter, og denne gangen også...

Har fått høre det en god stund nå, og er bare 7+6..

Jeg må bare le av det hele....gjør meg ingenting...

Har innfunnet meg med at jeg aldri vil klare å overraske dem angående graviditeter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "ser" det....har ikke hatt feil en gang! Vet ikke hvorfor, men ihvertfall "ser" jeg det.....jeg sier aldri noe til den som er gravid, men jeg og den ene assisstenten nevner det for hverandre! Er enig at det er litt personlig, så derfor vil jeg at de skal fortelle det sjøl!!

Gleder meg til at jeg kan fortelle jeg!! MORO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart, for dei aller fleste tenker ikkje over at det er privat og personlig. Eg har fått spørsmål fleire ganger kvar veke siden eg og mannen min hadde vore samen i et halvt år. Etter me gifta oss, har det tatt heilt av, det er som om alle føler dei har rett til å vita. Og mange som trur det er noko på gang no. Det er jo det, men eg svarer berre nei når folk spør, for eg blir så irritert over folks frimodighet! Kan ikkje folk heller lure for seg sjøl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat på samme måten som "PrøvLykken" her oppe. Folk spør og maser og ser på magen og smiler og jeg blir helt sprø! Det er liksom et forventningspress. Opplevd det det siste året og tatt av etter at vi giftet oss. Fra kolleger og andre. Hadde det vært mamma eller søster som "hadde sett" hadde det vært noe helt annet (gleder meg så til å fortelle til mamma :-)). Men at andre "utenforstående" skal begynne å spørre og mase, irriterer meg. Så du som ser og ikke sier noe, det er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, pappa såg det på meg i veke seks, og då var eg ikkje særleg oppblåst eller noko.. Farmor var også slik, ho såg det på folk med EIN gong, av og til før dei hadde fått sagt det til faren til babyen! Heilt merkeleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...