Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har en liten på 1 år og 3 mnd. Han er som mamma'n sin veldig glad i mat med mye smak/sterk smak. Og det er vel OK så lenge magen hans tåler det? Barn med annen bakgrunn enn norsk spiser jo krydret mat? Han begynte tidlig å like hvitløk, og mat med chili (ikke slik at det brenner i munnen!!), mexicanske bønner og slikt er såååå mye bedre enn "smakløs, vanlig" mat. Sterk smøreost på brødskive er toppen av lykke. Han har aldri reagert på det, så da kan det vel ikke være noen fare?
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Klart han kan spise sterk mat. Det er saltet du bør unngå - men om han drikker mye vann er heller ikke dette farlig.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 hvorfor ikke ?? gutten min elsker all mat men mest av alt hvitløk,kryddersmør,rødløk, alt med masse smak da spiser han masse,, han er 16 mnd men har bestandig likt mat med masse smak i
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Takk for svar begge to! Han suttet forresten på rødløk når han var ni mnd :-) Dere bekrefter det jeg selv trodde. Men fikk en kommentar av en venninne i dag som gjorde at jeg tenkte "hmmm, jeg får vel sjekke for sikkerhets skyld". Da blir det chilibønner imorgen, det er en favoritt :-)
Gjest Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Jada. Sønnen vår har elsket det siden han fikk det for første gang rundt 6mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå