Gå til innhold

Inventum har testet...

Anbefalte innlegg

...og testet negativt. Ikke engang en svvvvaaaak strek!

Men IKM er i morgen, så håpet er vel der noen dager til :)

I dag har jeg vært så innmari kvalm - kan man bli det når mensen er på vei? Har aldri vært det før. Ellers er magen superoppblåst (men det er vanlig før mens:)

Hva sier dere jenter - om kvalmen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7219262-inventum-har-testet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hello

tok en test i dag jeg også.. negativ...

men ei venninne av meg testa ikke positivt før 10 dager etter forventa mens.. da hadde hu testa fler ganger... kommer jo an på hvor treg kroppen er med å produsere hCG... så det finnes håp.. hehe..

hadde IKM den 19.. er håp enda..

jeg tok en cb test i går,,og den var negativ,,men jeg testa nok for tidelig,,så jeg tar en ny test på søndag..så da får vi håpe at det sitter en spire i magen,,men jeg tror nok at mensen er på vei..

men skal vi ta en ny test på søndag?

Annonse

Føler ikke mensen i det hele tatt... Men har aldri hatt spes. mensen smerter.. Fikk det først etter en MA og da kom det skikkelig. Men har ikke hatt noe i likheten med det denne mnd... Tror kanskje tante har forlatt meg...(!!!)

Og det kan både være POSITIVT og NEGATIVT

Inventum:

Jeg har hatt hodepine. Og to kvelder når jeg har lagt meg så har det følt som om hele senga har gått rundt, skikkelig svimmel... akkurat som da man er skikkelig full og har lagt seg og hele verden snurrer. hehe.

Kvalmen er jo ofte tegn på graviditet da... har følt meg litt kvalm selv også.. men sikkert bare innbilning. hehe. veit ikke.. men ja.. tør ikke håpe på noe.. ettersom jeg skulle hatt mensen på søndag (den 19.) så tør jeg ikke håpe på noe ettersom jeg har testa neg. to ganger. Så da prøver jeg å tenke at mensen kommer snart. men ja.. hehe er ikke lett..

(unnskyld detaljer) men jeg føler at jeg har utflod hele tiden.. at jeg må skifte truseinnlegg hele tiden fordi jeg nesten føler at det blir vått... hmm..??

hatt noen symptomer du da JuneSus?

jeg tror ikke jeg skal ta noen test før til uka hvis ikke tanta har kommi da.. prøve å holde meg lengst mulig.

klem

Har egentlig bare kjøpt tester på apoteket hittils, akkurat for første gang bestillt grav. tester og el. tester på nettet.

Aldri prøvd el test før, for jeg ble så fort gravid sist.. Men er visst ikke det samme nå lenger. Bare flaks..

Du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...