Gå til innhold

Alltid noen som vil høre

Anbefalte innlegg

så tenkte å skrive hva jeg gjorde perioden det klaffet, og hva mine symptomer var.

Utrolig nok var dette vår første pp.

Hadde sex 6 dager før EL, og på EL-dagen.(hadde ikke aktivt begynt prøvingen enda-tenkte å ta oss god tid til dette)

Lå ikke med bena opp eller noe etter samleie. Faktisk så stod jeg raskt opp og gikk på toalettet.

Fikk stikkinger i magen ca en uke etter EL. Mulig dette var psykisk, for da tenkte jeg veldig på om det var en spire der.

Siden hadde jeg unormalt mye utflod.

Jeg frøs hele tiden - veldig

Veldig trøtt.

Svake svake mensmurringer

Dette er jo veldig individuelt, men da har dere kanskje litt å sammelikne med:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7219196-alltid-noen-som-vil-h%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet ikke før 4 dager over IKM. Mulig den hadde slått ut før om jeg hadde testet før.

Tror jeg ville tatt en test til om jeg var deg. Selv brukte jeg Quick REspons, og den streken som kom var kjempesvak. Men en strek er jo en strek...Om du har hatt en svak positiv så er det jo stor sannsynlighet for at du er gravid. Er jo bare HCG som kan lage den streken. Når har du ikm da?

Okey, med clear blue fikk jeg svak positiv først. Deretter neg med babystart. Mister liksom litt motet. Men håper, ønsker vil VIRKELIG så,... får vel teste igjen snart om ikke tanta melder seg.. Har liksom ikke hatt de symtomene jeg hadde i forgje svangerskap så tvilen sitter godt plantet.. =( Ler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...