Bebbies i magen Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Er du her? Tenkte jeg skulle lage en ny tråd jeg. Litt lettere å finne igjen. Det hadde vært koselig å komme i kontakt med deg. Jeg er 22 år og venter mitt første fødte barn. Jeg har ei jente hjemme på 5 år som jeg har adoptert. Håper du ser denne tråden og kan svare meg Det hadde vært koslig. Jeg begynner på uke 15 i morgen og har termin 28 mai.
Bebbies i magen Skrevet 25. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2006 Dytter litt på denne, kanskje du ser
Sirimamman Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Tjohei! Nå så jeg deg ja hehe Takk for hyggelig innlegg! Klart jeg vil møte deg! Det hadde vært kjempehyggelig. Jeg har termin 24.mai så du er jo hakk i hæl hehe Jeg bor i Statsrådvegen på Sagmoen. Hvor holder du til? Hvis du bruker msn, kan du finne meg på [email protected] )
Bebbies i magen Skrevet 26. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2006 Nå har jeg lagt deg til på msn, så da treffes vi der. Det var koselig. Hilsen Eva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå