Romeline Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Hei alle sammen!Dette er første gang jeg er innlogget, og håper noen kan gi meg et beroligende svar. Kort om min historie: Jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i 3 år uten og lykkes på egenhånd. I sommer hadde jeg mitt første ivf- forsøk, og ble gravid.I 8 uke var vi på ul. Til vår store skuffelse fant de ingen hjerteslag, og vi fikk høre at det hadde sluttet å slå for noen dager siden. Dette var veldig tungt for oss, spesielt siden vi ikke hadde hatt noen forvasler. Det eneste jeg kan huske var at jeg noen dager i forveien plutselig ikke hadde vondt i brystene lenger. Jeg må tilføye at jeg denne gangen ikke var plaget av kvalme. Jeg er nå igjen blitt gravid og er i 8 uke. På torsdag skal jeg på ul, og vi gruer oss veldig!Dette grunnet sjokket vi fikk forrige gang. De siste ukene har jeg vært kvalm hver dag, til for noen dager siden. Siden jeg ikke har begynt å få ømme bryster en gang er det bare kvalmen som har fått meg til å slappe av. Det jeg nå er veldig redd for er at jeg har mistet igjen. Det jeg lurer på er om det er vanlig å ha dager hvor man overhodet ikke er kvalm. Er det noen som har det på samme måte?Jeg er så bekymret. Takker for alle svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7218169-gravid-i-8-uke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. november 2006 #2 Del Skrevet 25. november 2006 Hei! jeg er gravid for første gang. er i uke 13 nå, har kommet over den verste kvalmen. Jeg var mye kvalm, men hadde noen dager hvor jeg var i kjempeform av og til.. første gangen det skjedde ringte jeg legen, for jeg ble bekymra for at det hadde skjedd noe, men ble forsikret om at det var helt normalt! og ganske riktig kom kvalmen igjen neste dag! har lest litt om det også, og der jeg har lest står det at man vil ha gode dager av og til, så det er nok helt normalt! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7218169-gravid-i-8-uke/#findComment-7226061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romeline Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. november 2006 Tusen takk for svar!Det er utrolig godt å høre at det er helt normalt!Jeg vet at jeg bekymrer meg altfor mye, men er så redd for at det skal gå galt denne gangen også. Gleder meg til ultralyden på torsdag er over. Da vet jeg i alle fall mer!Det verste er å gå rundt å ikke vite noe. Tiden går så utrolig sakte når man går rundt og bekymrer seg. Det skal bli så godt når de magiske 12 ukene er over. Da skal jeg senke skuldrene og slappe mye mer av, selv om jeg sikkert ikke klarer å slappe helt av før jeg har født et friskt barn. Igjen, tusen takk for svar!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7218169-gravid-i-8-uke/#findComment-7236047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå