Gå til innhold

jeg som hadde unde som hylskrek ved sengetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev til dere i går i håp om å få noen gode råd.

Min sønn på 21 mnd har alltid vært rolig og stille ved legging,men den siste uka har han hylskrikt hver gang.

I kveld satte jeg inn en sånn lavalampe på rommet hans, og han er helt knøtt stille.. sover ikke ennå,men ligger og koser seg og ser på lampen.

Tuuuuuusen takk for godt råd:) Nå har vi fått tilbake vår snille gode gutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, så deilig :)

hva er en slik lavalampe, og hvor fikk du kjøpt den?? Dette skal vi også prøve på :)

Skrevet

En lavalampe er en lampe som ser ut som en slags hylse og er laget avglass. Inni den er det voks og parafin. Nårman slår på lampen så varmesvoksen opp av lyspæra ogblir flytende.. så går voksen opp og ned ilampenog lager ulike former og smelter seg sammen liksom. Bare pass på at denstår på et sted hvor barnet ike får tak i den for om han river den ned så knuser den, og det er varm det som er inni nårlampen har stått på en stund. Jeg fikk min i gave,men jeg har sett at de selger lignende på europris. ca 199 kr. kalles lava lampe eller vulkanlampe.

Grunnen til at det fungerer på sønnen vår tror jeg er at den er liksom litt intressant å følge medpå... og plutselig så sovner han uten en eneste lyd. Herlig spør du meg. hehe.

Lampen lyser også veldig bra opp i rommet, så¨man slipper å slå på noe lys på natten for å sjekke barnet.

Lykke til, håper det funker like bra for dere som for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...