Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært litt trøst i å høre med dere andre på siden, hvor mange ganger dere har inseminert, både dere som er blitt gravide, og dere som ikke er blitt det ennå.selv har jeg inseminert 6 ganger, og er ikke gravid ennå. noen ganger mister jeg nesten motet, men det kommer tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har vært der 8 ganger uten å bli gravid. skal nå etter nyttår prøve ivf på nordica.

Skrevet

Oi, var visst litt trøtt i går....har vært 4 ganger, neste gang blir 5. gang!

Skrevet

6 inseminasjoner og 2 fine barn. Føler meg heldig! Trengte 5 inseminasjoner nå siste gangen (hadde blitt 4 år eldre). Vet ikke om det var alderen eller bare utrolig flaks på første gangen.

Skrevet

1 første gangen. 5 denne gangen.

Skrevet

Ble gravid etter 2. inseminasjon første gang, spent nå på hvor mange som trengs andre gang....

Skrevet

første forsøk, påfølgende spontanabort, første forsøk 2. gang; resultat en jente på 3 mnd:-)

Skrevet

gratulerer så mye!!jeg tenker at du må ha vært veldig tålmodig. ser for meg at jeg også må prøve 11-12 ganger, spesielt siden jeg er over 40 . tenkte du noen gang på å gi opp?

Skrevet

det forrige innlegget var til Melena, som hadde 11-12 inseminasjoner.

Skrevet

16 ganger inseminasjon uten å bli gravid....

Så to prøverørsforsøk,

og nå en sprudlende frisk jentunge på 7mnd,

som ikke vil sove nå, men bare kose puppen og gnage på skuldern min...

Ikke gi deg!!!

Skrevet

Jeg hadde lyst til å gi opp mange, mange ganger.

Og hos meg er det nok ikke alder som gjorde at det tok tid, ettersom jeg var 22 år da vi startet, og er 26 år nå. :)

Men, det man vil, det greier man, eller noe slikt...

• 4 uker senere...
Skrevet

4 ganger venter på først ivf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...