Susan*lillegutt og mini* Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 men er jo ikke helt sikkert enda,har ikke blitt testa enda. Men denne uka har vi hold han unna melkeprodukter,så langt det lar seg gjøre, og han er blitt bittelitt bedre i magen,men enda veldig løs. Også har han gått ned i vekt,fra 10500 til 10370, ikke så mye,men allikavel. Så skal unngå melkeprodukter denne uka også,og på ny veiing neste fredag. Snakket med fastlegen vår også idag,siden jeg var innom med urinprøve for meg selv,som slo ut på protein i urin,så skal med ny i neste uke, og har selv også gått ned i vekt,ikke mye bare 0,5kg,og gått ned på blodprosenten. Uansett,tilbake til lillegutt,legen mente også det var en mulighet for melkeallergi,siden han har hatt veldig løs mage i ca1mnd nå,og mente det absolutt ikke var omgangssyke da,så skal som sagt unngå melkeprodukter denne uka også,og se om han blir bedre i magen,så evt. prøve med melkeprodukter igjen og se,også evt. til en barnelege for utredning. Huff..synes så synd i lillegutt,men vet lillesøsteren min hadde de slik når hun var mindre,men vokste det faktis av seg,så ikke sikker på om det var det eller ikke. Nei,der våkna lillegutt,må inn til han nå. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7217962-april-lillegutt-har-muligens-melkeallergi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 25. november 2006 #2 Del Skrevet 25. november 2006 Får håpe dere for noen svar snart da. Er sikkert ikke lett å ikke vite. Krysser fingrene for at han blir frisk snart! xxx Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7217962-april-lillegutt-har-muligens-melkeallergi/#findComment-7223705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå