Gå til innhold

Hei, tenkte jeg bare skulle dele mine tanker med dere....


Lillegullet130707

Anbefalte innlegg

Jeg har vært konstant bekymret for at noe skulle være galt med spiren da jeg fikk en lysebrun dråpe utflod i trusa forrige søndag. Den lyselyse fargen har kommet og gått litt... Har snakka med jordmor og legen, og de sier at det er helt normalt at man har litt lysebrun utflod, så lenge det ikke kommer blod/klumper. Jeg klarer likevel ikke roe meg. Legen sa at det ikke var bra at jeg gikk og bekymret med slik, så han valgte å ta en hcgprøve av meg i dag for å konstatere at hcg nivået var bra etter hvor langt jeg har kommet. Skal tilbake på mandag og ta ny blodprøve for å se om hcg stiger normalt.

 

Jeg trodde at jeg skulle glede meg og være glad når jeg ble gravid, men det har vel vært mer bekymmer enn glede. Har noen glimt av positive tanker innimellom.

 

Legen håpet at bekymringen ville slippe taket litt når jeg fikk det svart på hvitt at alt var ok. Vi får se da... Håper prøven er fin på mandag....

 

Jeg tror kanskje det kan være lurt å ta slik hcgprøve om man går og bekymrer seg mye.... Man skal jo glede seg til man får barn, ikke være full av bekymring...

 

De sier at de som bekymrer seg fælt venter gutt.. hehe.... Hvis det stemmer, så vet jeg hva jeg vil få... hihi (håper det stemmer)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nesten sånn som deg, bekymmrer meg mer enn å være glad ;) tror ikke jeg tørr å være for glad liksom... for hva viss noe går gale (bank i bordet) da har jeg liksom gledet meg uten grunn... men det er jo litt feil å tenke slik da... hmm... men det har nok med at jeg ikke føler meg noe særlig gravid heller... bare litt ømme bryster og trøtt... bør vel ikke klage, er nok en av de heldige.

 

Jeg har ikke vært å skjekket hcg verdien min, men det er kanskje en ok måte å berolige på ;) men jeg venter på å få en time på tidlig ul i de neste 3 ukene, så nå den kommer tror jeg litt av bekymringen min forsvinner... er bare 8+0 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei g83 Juli baby ;o)

 

Oj, 8 uker er jo bra på vei det!!!! Da er det bare 4 uker til du er ute av 1. tri - tenk på det du! ;o)

 

Da kan du jo ta UL om en uke eller to, da vil de jo se om fosteret er utviklet som det skal.

 

Jeg er bare 6+0 i morgen.... Så jeg er bare halvveis i 1. tri. Derfor må jeg ta hcgprøve for det vil ikke vises så godt på ultralyd om alt er som det skal.

 

Jeg har heller ikke så mange symptomer. Ømme bryster, litt trøtt og små uggen av og til.

 

Lykke til! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart...

- Foerst bekymrer vi oss for at vi ikke skal bli gravid...

- Saa bekymrer vi oss for at spiren ikke skal klare seg gjennom de foerste 12 ukene...

- Og saa skal va jaggu bekymre oss de neste 20 aarene for om barna vaare har det bra ogsaa...

 

Nei jenter, det er paa tide vi laerer aa slappe av litt og kose oss med graviditeten vaar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...