*Lucia* Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 ...og min lille prinsesse har det KJEMPE fint i magen min!! ;-) Hodet er ikke festet...... :-( men det trenger det jo heller ikke å gjøre..... Urinen har aldri vært så bra som i dag, blodtrykket mitt har aldri vært så bra..... joda, alt står bra til!! Magen har ikke synket, symfysemålet er på 36 er i uke 38. Smertene i underlivet, regelmessige kynnere, vond rygg, kvalme, stikkinger i mage og underliv. Alt dette er helt normalt (har vært sånn i 3 uker) og trenger ikke ha noen annen betydning enn at kroppen gjør seg klar! Her skjer det ingenting de neste ukene tipper jeg!! Bare å smøre seg med tålmodighet! :-) Men litt hvitløk har ikke skadet noen....
*Lucia* Skrevet 24. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2006 Ja, og jeg blir heller ikke sjekket for modning??? Blir dere det??
Tess30 Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 korr bra, Lucia!! At lillepia di har det topp!!!
Tess30 Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Glemte å si at æ ikkje e blidd det, og trur ikkje æ skal bli det heller...Neste jm time e 4 des (menstermin) men e spådd at ho skal komme 3/4 desember, så kanskje æ slepp å dra en gang t tell jm... Håpe!
popkind Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Har ikke blitt sjekket for modning, Så flott alt ser bra ut der inne i magen!!
kaninmor Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Så godt da.. Jeg har aldri blitt sjekket for modning, bortsett fra med første mann. Men da var jeg to uker på overtid og skulle settes i gang:-)) Magen min har heller ikke sunket. Men det trenger den faktisk heller ikke å gjøre... For jeg gikk i fødsel sist uten at den hadde sunket:-) Men jeg blir her en stund til, jeg og. For terminen er jo ikke før 12. desember...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Så flotters at alt er bra med lille prinsesse Jeg har heller ikke blitt sjekka for modning- men fikk samme beskejd av jm i går- at kynnere, stikkinger, murringer og at slimproppenhar gått- alt er tegn på modning, men at det fortsatt kan gå en god stund til noe skjer
*Lucia* Skrevet 24. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2006 Takk! :-) Ja, det er bra hun har det fint i magen min!! Men hun kan godt bli lei av å være der om 14 dager og komme ut! Det går kjempe fint!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå