Gå til innhold

24+3 og slimproppen har gått!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du rier da?? ring legevakten eller kjør dit,og la de vurdere det derfra!

Skrevet

har litt vondt nederst i magen. ikke veldig vondt så tror ikke det er rier.

Skrevet

ring legevakten du! beste det! lykke til! krysser fingre og tær!:-)

Skrevet

Er du sikker på at det var slimproppen? Tok du vare på den? Ta den med deg i såfall, og få en jordmor til å sjekke den!

Håper det går bra!

Skrevet

det var ganske mye slim som kom ut så det var vel slimproppen da???

jeg har ikke tatt vare på den nei, tenkte ikke så langt:(

Skrevet

kan også bare være masse utflod det faktisk! slimproppen kommer oftest med litt blod!:-)

Skrevet

Kom det som en klump, eller var det mer rennede? Husker min slimpropp var ganske kompakt, som gelantin eller noe, med litt gammelt blod i.

Om det bare rant ut etter toalettbesøk eller noe kan det være vanlig slim, hender at det renner litt ekstra her også. Håper det var det for din del!

Men om du er usikker ville jeg tatt en telefon. Er ikke sikkert det er noe farlig om det var den heller, fødselen trenger ikke nødvendigvis sette i gang med det første.. Men det hadde jo vært greit å vite for din egen del.

Skrevet

takk for mange svar!! :) jeg ringte inn jeg. skal inn dit nå så skal de ta en titt på meg:)

Skrevet

Huff da. Lykke til! Håper det ikke var slimproppen!!

Skrevet

jeg fikk beskjed om att den kan gå flere uker mnd før du skal føde min gikk noen uker før fødselen forrige gang men ring legevakta og hør

Skrevet

jeg er tilbake! :) den kan gå veldig tidlig hos noen ja og da dannes det vist en ny slimpropp :) var ikke så farlig alikevell jo. *lettet*

Skrevet

Godt å høre at faren er avverget!

Lykke til videre!

Skrevet

Det var godt alt gikk bra! Jeg opplevde det samme sist jeg var gravid. Men det var i ca i uke 15. Fikk helt panikk, men det var ingen ting. Babyen kom når den skulle.

Skrevet

Min slimpropp gikk i uke 33. Ringte føden, de sa det kunne gå langt over en mnd før det skjedde noe.Ingen grunn til bekymring...! Jeg fødte en uke etterpå....

Hadde ihvertfall vært litt ops på menssmerter ol... just in case. Prøver ikke uroe deg, men better safe than sorry:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...