Gjest Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 heia er 12+6 idag og endelig må jeg sier jeg over kneiken!!har vært tøft!! Fin form nå,eneste litt murring i bekkenet,og stikninger i nedre del av magen,begge sider,håper dette er voksesmerter og ikke noe galt.var på ul forrige torsdag,og altså ut til å være ok,en aktiv liten "alien" inni der. Tror jeg har kjent liv en stund begynte for nesten to uker siden,litt bobler innimellom.Hm spennende,gleder meg til å virkelig kjenne det.Da slapper jeg nok mer av tenker jeg. Noen andre som har disse stikningene også??
keisersnittnr3 Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hei hei, og velkommen inn hit. Tror det bare er voksesmerter, har hatt sånne smerter jeg og,men no har det roa seg litt. Er 13+6 idag.) Tror jeg har begynt å kjenne babyen jeg og, litt rart for med andremann kjente jeg det ikke før i uke 16 , deilig følelse c",)
LK77 01/02*09/03*06/07 Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Velkommen etter. Har stikkinger til tider jeg og, det er nok bare den lille som vil ha mer plass! Har også kjent liv en liten stund. Men vi som har født før kjenner det tidligere har jeg hørt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå