Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Han begynte i denne bhg om mandagen. Har gått i en annen bhg fra aug. Da gikk det ganske greit når jeg hentet han. Men i dag slo han seg helt vrang. Ville absolutt ikke være med. Han elsker trehjulsykler og utenfor er det mange av de. Får han sett de vil han absolutt ikke hjem. Han skrek og sparket og slo. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det eller hva jeg skal gjøre. Ble til slutt at jeg bare tok han under armen å gikk. Gikk ikke ann å få han til å tenke på noe annet. Trenger gode tips!!! Synes det er litt håpløst hvis det skal være sånn hver dag jeg henter han. Men nå har det bare skjedd så intenst en gang så det trenger jo ikke skje hver dag.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Min gutt på 20mnd kan være helt lik. Det skjer ikke hver dag, men kommer og går. Hos oss hjelper det å la han få en oppgave på vei hjem. Gutten min liker godt å hjelpe mamma, så han får gjerne i oppgave å bære matboksen eller finne en stein til meg. Da roser jeg han masse - og jeg blir sååååå glad for denne steinen (som jeg egentlig ikke trenger). Jeg skryter også når vi er kommet hjem, og sammen forteller vi pappa hvor flink gutt han har vært:) Det er alltid litt styr med å få på klær - så derfor må jeg fortelle om han kan gjøre meg en tjeneste allerede før jeg forteller at vi skal hjem. En gang fikk han holde en papirlapp - og han var så stolt over at han klarte å holde denne for mamma hele veien hjem. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå