Gå til innhold

Sterke mensmurringer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt for noen dager siden, er ifölge terminkalkulatoren 5 uker på vei, har de siste dagene fått sterke mensmurringer...

 

Strekker seg fra lysken, mot magen og stråler ut i ryggen...noen ganger på höyre siden noen ganger på venstre side...

Til tider veeeldig vonde, er redd for at mensen er på vei :(

 

Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt vanlig, du kan ta det med ro!

 

Du vil etterhvert lære deg forskjellen på menssmerter og disse smertene (selv om de kan være litt like), det gjorde jeg ganske fort da jeg fikk dem.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjempe mensenvondt forrige fredag og er fortsatt gravid :-) Fikk mange gode svar/tilbakemeldinger her inne om at det er helt normalt. Har forresten fått time hos jordmor 4. desember :-) Gleder meg og tida går såååå sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sånn tenkte jeg også når jeg kjente de mensmurringene, men slapp helt av, det er normalt! ;) Tror når jeg var i uke 8 eller noe at jeg skulle nyse når jeg lå i senga på ryggen, ååå herregud det gjorde vondt i lysken, hehe.... Hadde ikke ei vennine av meg fortalt at hun også hadde det sånn så hadde jeg virkelig trodd det var noe skikkelig galt. Hehe så det er mye rart som skjer med kroppen for å si det sånn...

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...