Gå til innhold

avføring når man spiser grøt?


Camillamor&Lea:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror de helst skal bæsje hver dag, eventuelt hver annen dag... Det kommer kanskje ann på hvor mye grøt og hvor mange måltider grøt pr dag også?! Har ikke begynt med grøt enda selv, så jeg aner faktisk ikke.

 

Det er vel også litt viktig å se på babyen hvordan h'n har det. Om h'n virker å streve veldig med "toalettbesøket" så behøver h'n kanskje ofter avføring/hjelp med avføringen...

 

Synes også å ha lest noe om at man må sørge for at de får i seg nok væske når de begynner med grøt for å unngå at de blir helt harde i magen! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er litt hard i magen merker jg:/ jg har lest og hørt at at dt r helt normalt at man kan bli litt hard i magen den første tiden.

kansje jg skal amme litt oftere nå da...??...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om man skal amme oftere eller om man skal begynne med vann, jeg. Har ikke helt satt meg inn i dette med grøt enda. Fullammer fortsatt, men må vel snart sette meg ned meg litt brosjyrer for å lese meg litt klok! :o)

Om hun er hard i magen går det vel kanskje ann å forsøke med malt eller sviskesaft i flaskene også...

 

Dersom ingen her inne på klubbsiden vet, så kan du jo legge ut et spørsmål på småtroll-siden. Der er det noen med eldre babyer og sikkert litt med grøt-erfaring! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...