ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Kan jeg smøre på smør og leverpostei, når hun skal få brød for første gang??
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Jeg har såvidt begynnt med litt bittesmå brødbiter. Har litt leverpostei på og det virker som han liker det veldig godt. Ikke mye han får i seg enda,for han smatter bare liksom og da kommer mye ut igjen!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 Hehe Ikke rart mye kommer ut igjen- er jo en helt annen smak og konsistens enn hva de er vant med. Morsomt å se uttrykket dems, når de får smake noe nytt Tror vi skal prøve i morgen!
Gjest Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Ja, du kan smøre på smør og leverpostei. Men bruk smør uten salt og melk, finnes kun i stekesmør ( i hvert fall som jeg har sett). Gutten min får litt brød hver dag. For å venne han til det, og han koser seg masse når han kan sitte å smatte på et par, små brødbiter : )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2006 Koser seg skikkelig han altså? Håper det faller i smak her også ;p
Tigergutt Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Jeg gir snuppa brød og baconost. Hun elsker det! Gir henne små biter, og hun tygger og koser seg. Jeg prøvde med brød for 3 uker siden, men da var hun ikke interessert. Rart hvor fort de forandrer seg - 3 uker, og dette er nam nam! Jeg har prøvd med leverpostei også, men det var hun ikke så begeistret for.
Tigergutt Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Glemte å si at når snuppa spiser grøt, så er det umulig å få i henne pupp etterpå. Får hun pupp først, så vil hun ikke ha grøt. Derimot tar hun brødmat etter pupp, så hos oss blir nok dette ett av måltidene i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå