Gå til innhold

Gi brød for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg smøre på smør og leverpostei, når hun skal få brød for første gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har såvidt begynnt med litt bittesmå brødbiter. Har litt leverpostei på og det virker som han liker det veldig godt. Ikke mye han får i seg enda,for han smatter bare liksom og da kommer mye ut igjen!

Skrevet

Hehe :) Ikke rart mye kommer ut igjen- er jo en helt annen smak og konsistens enn hva de er vant med. Morsomt å se uttrykket dems, når de får smake noe nytt :)

Tror vi skal prøve i morgen!

Skrevet

Ja, du kan smøre på smør og leverpostei. Men bruk smør uten salt og melk, finnes kun i stekesmør ( i hvert fall som jeg har sett).

Gutten min får litt brød hver dag. For å venne han til det, og han koser seg masse når han kan sitte å smatte på et par, små brødbiter : )

Skrevet

Koser seg skikkelig han altså? :) Håper det faller i smak her også ;p

Skrevet

Jeg gir snuppa brød og baconost. Hun elsker det! Gir henne små biter, og hun tygger og koser seg. Jeg prøvde med brød for 3 uker siden, men da var hun ikke interessert. Rart hvor fort de forandrer seg - 3 uker, og dette er nam nam!

Jeg har prøvd med leverpostei også, men det var hun ikke så begeistret for.

Skrevet

Glemte å si at når snuppa spiser grøt, så er det umulig å få i henne pupp etterpå. Får hun pupp først, så vil hun ikke ha grøt. Derimot tar hun brødmat etter pupp, så hos oss blir nok dette ett av måltidene i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...