Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God kveld jenter..

Lurer på når dere fikk hentelapp på sprayen i posten...

Jeg skal begynne med spray den 29 nov.., burde de ikke ha kommet til nå? eller hva er normalt...

Liker å ha alt klart og under kontroll...hehe... skulle lest litt før jeg begynner også...

Kan jeg drikke alkohol mens jeg sprayer...?? mye som skjer nå framover + jeg skal spraye i 45 dager... jiiiiks

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7217378-n%C3%A5r-kommer-medisinene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde så absolutt fått hentelapp på posten til nå!!!

Ang alkohol, så ser jeg her på nette at det er mangen delte meninger.

Jeg har dikke alkohol frem til insett. Snakka med de i Haugesund om det og de sa at det hadde ingen innvirkning.

Så det går vel på hva du føler for...

Lykke til :-)

Hei... vi er likt i løypa vi da.. jeg skal spraye den 28 en dag før deg hehe.. og jeg skal spraye lenger pga jula.. skal på ultralyd den 2 januar.

Jeg har respept fra forrige gang jeg da, må bare få hentet ut spray og div..

Jeg tar litt vin på julebordet jeg skal på, det er to dager etter spray start. Men så er det slutt.. og jeg velger å ikke ta noe, da gjør jeg iallefall ikke noe galt..

Men noen sier at du kan kose deg med litt vin og andre ikke... så jeg vet ikke jeg..

Lykke lykke til... vi får følge hverandre vi da...klem

Annonse

Heisann...

Postmannen har akkurat vert her.. INGEN lapp i dag heller... forbaska drid... blir litt stressa nå.....

Kjekt å slå følge med nogen på veien ja..du får senda meg ei flaska med spray så eg og kan starta når eg ska ... hehe : )

Va det ditt andre forsøk dette?

Lykke te hvertfall.... : )

Hb medisinen min komme på mandag då... ..

God helg!!

Hei csi80

Tror nok du skal ringe inn å etterlyse sprayen jeg.Jeg hadde samme problem sist.Resepten kom jo aldri. Det viste seg at de hadde sendt den til feil person,så de måtte faxe ned resepten på apoteket. Jeg hadde heldigvis bestilt den på forhånd så de hadde den inne.

Lykke til.

jeg fikk medisinene tilsende, og måtte hente de på rekommandert post på postkontoret. Fikk de ca 1,5 uke før start!!

Jeg skrev et egen innlegg med det om alkohol. Jeg skal på ul 15.des, for å se hvordan eggene er, og uttak den 18. Skal på julebord den helgen, og kommer til å drikke litt vin, men med måte. Hører og til i Haugesund, og har hørt at det ikke gjør noe.

Kommer jo seff ikke til å drikke noe etter innsett!!!

Jeg er på spraydag 7 i dag.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...