Gå til innhold

REDD


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som tenker på mye om dagen?!? Tror hele tiden at det er noe galt med fosteret. Vet ikke hvorfor jeg tenker sånn men innbiller meg av og til at jeg ikke er gravid. Sover ikke godt om natten heller.Har vært mye dårlig med kvalme og oppkast men nå er jeg i mye bedre form. Nesten for god form.....slik at jeg tror det er noe galt når jeg er bra!

Er det bare meg eller.......? Fint å høre hvis det er fler som har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Nja har det ikke på akkurat samme måte som deg. Men er redd hele tia for at det kanskje er noe gale med fostere eller meg .. Så må hele tiden få det bekreftet av legen at allt er bra.

Men tror det er en helt vanelig følelse du har der .

Sikkert mange som tenker eller tror det samme som deg, tror det er helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva.. jeg er helt lik deg! Tenker og tenker hele tiden om det kan være noe galt fordi jeg drakk vin og spiste blodig biff før jeg fant ut jeg var gravid. Hver eneste murring i magen analyseres og jeg løper på do for å sjekke at jeg ikke mister osv....

 

Lurer på om det var riktig av meg å bli gravid nå, kanskje det er for tidlig?? Nei jeg tror ikke vi er alene, slik har nok de aller fleste det tror jeg. Humøret går opp og ned som en jojo, alt fra dype depresjoner til ekstatisk glede. Det stabiliserer seg etterhvert tenker jeg, tenk så stor forandring kroppen skal gjennom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i mellom de gangene vi er hos lege da? Da vet vi jo ikke no sikkert.

Sjekker de hver gang når vi er der om vi fortsatt er gravid? De ser det på urinprøvene hver gang eller???

Takk for svar loxiana=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...