Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Mulig? Og når må man kanskje senest si ifra HVILKE to dager dette blir...? Vurderer å søke jobb neste høst... Men vet ikke hvilke dager jeg evt. skal jobbe før ca. 1 mnd før jeg starter...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Ja dette er mulig, du kan bare avtale med barnehagen hvilke dager du skal ha. Men er ikke alltid de har ledig de rette dagene da. Men de vil nok prøve å hjelpe deg.
//MAM\\ Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Det går fint ann å bare ha plass to dager i uka. Men du må skrive hvilke dager du ønsker barnehageplass når du søker. Jeg jobber i barnehage og vil ikke anbefale en 40% plass. (2 dager pr. uke) Det blir så vanskelig for barnet å tilpasse seg barnehagen med så få dager. Innkjøringen tar ofte lang tid og barna bruker ofte lang tid på å bli trygge. Vil anbefale minst 50 %, 60% er ofte det beste om barnet ikke skal ha full plass. Det går jo ann å søke plass flere dager, for så å redusere antall dager i barnehagen når du vet hvordan du skal jobbe. (Tror det er 3 mndr oppsigelsestid.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå