Gå til innhold

Hva gjør jeg nå da????

hvorlangtkandetteegentligvære.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Som dere har sett av en tråd fra i går har jeg en samboer som sliter med høstdepresjoner som slo til for fult denne uka.. utrolig nok så har jeg fått han på gli med å ha sex i dag (tørr ikke håpe for mye da, men..) I allfefall så tok jeg en el-test nå og den viser kun 1 strek. jeg skal jo ha El i morgen og har syklus som ei klokke.. Skal den begynne å kødde med meg nå da?

Har dere opplevd kun 1 strek den ene dagen og 2 like sterke streker den neste dagen.. Har alltid hatt sterkere og sterkere strek for hver dag, men nå er det jo ikke antydning en gang

Må også nevne at jeg ikke har teste denne uka pga at jeg trodde vi ikke kom til å ha sex.. (jiippiiii for det iallfall)

Hva mener dere. Er det håp alikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro du fortsatt har en sjanse (i alle fall hvis dere har hatt sex tidligere i uka). Vet ikke om det er sånn at stigningen i LH er lik hver mnd (feks om det kommer gradvis eller brått), men det kan jo være at du har en sånn som brå som er vanskelig å måle denne gangen? Selv har jeg hatt superstabile sykluser de foregående 3ppne på 30 dager, men denne pp begynte jeg å få positive ELtester 1 dag tidligere (selv om FF satte EL til samme dag som før - dag 18; dagen etter siste positive test). Regner med EL kan forskyve seg også, spesielt nå når du opplever litt (endel) stress...

Håper du treffer EL, og at det går fort over (med deppis) på samboern din - fulgte med på litt innlegg tidligere, men har ikke skrevet noe siden jeg ikke har noen gode tips :o(

Skrevet

Ja det var iallefall bare å benytte muligheten nå som han hadde en god dag:-)

Skal el-teste i dag også for å finne ut om jeg har el i dag. Er vel typisk at min stabile syklus skal bli ustabil når jeg trenger det minst..

Håpe jeg har el i dag da, så jeg ikke bommet med så mange dager:-)

Vi var iallefall enige i går at sex hjalp på depresjonen, men det er jo detå få han dit engang til som blir utfordringen.. Herregud så mye rart som må være på plass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...