Gjest Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Går det an å kjøpe løse sikkerhetsbånd til vogn? Sånne som festes i stanga mellom hjula nede, og i den som triller, slik at vogna ikke fyker avgårde og man f.eks. går på snørra på vinterglatta...
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Vet ikke om du mener det samme som jeg tenker på, men jeg hadde en "stropp" på joggevogna til eldstemann for å hindre at vogna føyk avsted. Den kunne også kjøpes løs. Min satt fast i handtaket når jeg kjøpte vogna, men den kunne sikkert festes lengre nede også. Hvis du ikke finner er det bare å lage en sjøl. Det var et nylon band som var sydd så det var løkke i begge ender. Veldig enkel, men veldig smart.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Det er en sånn stropp jeg tenker på ja:) Fulgte din med vogna? Eller kjøpte du den løst noe sted?
It's all about me Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Hva med sånt bånd som kjøpes på sporten til å holde igjen snowboard.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Det fulgte med vogna jeg kjøpte, men den kunne også kjøpes separat. De hadde den der jeg kjøpte vogna. Nå er butikken nedlagt, men det finnes sikkert i flere butikker
Gjest Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Det er bare å bruke hvilket som helst bånd/stropp med løkke i begge ender. Du fester det rundt styret og rundt håndleddet. Fulgte med vår Easywalker, men det er jo den enkleste ting i verden å lage selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå