BEA-77 Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har fått time til lap. i januar og vet at det er en hektisk tid på jobben akkurat da, så burde vært borte minst mulig. Så blir man sykmeldt og eventuelt hvor lenge? (+at jeg ikke ønsker å fortelle om dette til noen der og det blir vanskelig å bortforklare mange dagers fravær)
vimssa Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hei! Man blir sykemeldt, men hvor lenge varierer fra en til to uker. Man er litt redusert pga narkosen og gassen de blåser opp magen med. Håper du kommer deg raskt, men jeg hadde regnet med i hvert fall et par dager og en litt foroverbøyd gange de første dagene. Jeg har hatt to lap selv og det har gått bra begge gangene. Lykke til!
BEA-77 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2006 Takk for svar! En til to uker!!!! Hadde regna med et par dager jeg. .. Ja, ja ikke så mye å gjøre med det:)
susse Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 På riksen sykemelder de deg for tre dager etter lap. Det vil si at den dagen du tar operasjonen + tre dager. Trenger du sykemelding lenger enn det må du få det gjennom fastlege. Du må nok regne med at det tar en stund å komme seg igjen. Klem
Ladybug~N&E Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Sykehuset telemark gjør de det samme som på riksen. Operasjonsdagen + tre dager. I utgangspunktet. Trenger du mer så får du mer. Er jo ikke alle som tåler narkose like fint. Men jeg syns det holdt med 3 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå