Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Hun gjør det hvis jeg hjelper henne men hun liker det ikke. Hun er rett og slett ikke interessert. Skal jeg øve på med det med henne eller la henne være?Noen synspunkter? Takk for svar.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Stressa litt med dette jeg også. Rett etter han ble 6 mnd skjønte han det,,,,og nå er han snart 7 og er OVERALT,hehe. så det kommer nok skal du se
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Tusen takk. Ja, man stresser hvis noe er ikke helt etter boka...Stakkars barn, hi, hi.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Min er snart 6mndr og ruller ikke.. GJør det med litt hjelp da.. Men det kommer nok tidsnok...
mai mammaen til to Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 tror det der er helt inviduelt..datteren min var tidlig ute...rullet bortover når hun var 4 mnd... men har flere venner med barn på samme alder og de ruller ikke enda..de er fra 5-7 mnd... da kan snu seg fra rygg til mage men ikke andre veien.. alt er helt normalt..kan jo hende han lærer seg å krype før han ruller... datteren min hun kommer seg liksom rundt over alt med rullingen så tror hun kommer til å bli sein med kryping...
//MAM\\ Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Jenta mi snudde seg ikke fra rygg til mage før hun var 10 mndr! Så gikk hun når hun var 11 1/2 mnd. Så her tok det laaaang tid før noe skjedde og da skjedde alt på en gang. Nå er hun en aktiv og flink 4 åring ;-) (Så nå får vi se hvordan det blir med lillebror på 3 1/2 mnd.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå