Gå til innhold

dette er jævlig!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vet jeg er på litt feil kanal her, men ingen som svarer på den andre. jeg hadde mensen den 25. oktober, hadde sex med den sånn ca 29., 30. og evt. den 31, husker ikke helt. hadde sex med en anna en 4.november, og etter normal beregning skal jo da el være ca 7.-8. november. hvem tror dere er far til mitt barn?? derfor jeg ikke er helt sikker på om jeg skal beholde det....

Fortsetter under...

Du er nå 4 uker og 2 dager på vei. (dette er utifra at 25 oktober var første dag av siste mens)

Unnfangelsen finner sted omkring: 8. november, 2006

Hjertet begynner å slå: 3. desember, 2006

Embryoet beveger seg: 27. desember, 2006

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 3. januar, 2007

Alle indre organer er ferdig formet: 3. januar, 2007

Risikoen for spontanabort avtar: 17. januar, 2007

Kvalmen avtar for de fleste: 24. januar, 2007

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 31. januar, 2007

Fosteret svelger og tisser: 14. februar, 2007

Tid for ultralyd: 21. februar, 2007

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 28. februar, 2007

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 14. mars, 2007

Fosteret begynner å høre: 4. april, 2007

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 2. mai, 2007

Mange fostre legger seg med hodet ned: 6. juni, 2007

Svangerskapspermisjonen begynner: 11. juli, 2007

Antatt termindato: 3. august, 2007

håper egentlig at det er nr.2 da. men føler meg så dum om jeg skal snakke med legen om det her. men skal til amathea snart, går jo ann å nevne det der. men føler bare at de ser ned på meg, fordi jeg har drevet på slik. men dere er ganske sikre på at det er nr 2.?? *gulp*

oki, tror du kan slappe helt av på det! siden det står at unnfangelsen finner sted ca 8 nov. Er i samme situasjon selv og de på amathea er veldig flinke :o) Du kan ikke ha blitt gravid av nr 1 hvis det stemmer at du hadde første mens dag 25 okt(nesten helt sikker). Er du sammen med nr 2?

Annonse

er ikke sammen,. men et er eksen, har på en måte nærmere forhold til han eller nr,.1, dessuten så har nr.2 og jeg et barn fra før og. Ja, håper de er kjempeflinke, men bare føler at de kommer til å se ned på meg. siden jeg har liggi med flere slikt, og ikke er helt sikker på hvem som er faren. men føler meg ganske sikker på at der er nr.2, men hvem vet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...